BRA EFTERMIDDAG.

Eftermiddagen idag har varit så bra.
Jag längtade hem till min fina familj idag på jobbet,
och när vi kom hem så har allt bara varit bra.
Lugnt och skönt, supergod middag har vi också ätit.
Fredde är GRYM på lasange! Mums!

Båda barnen sover, vi har tittat på arga snickaren
och nu sitter jag här och lyssnar på lite musik samtidigt som
jag surfar runt litegrann och fredde kollar på fotboll på tvn.

Ljusen är tända lite här och där i lägenheten och mysfaktorn är hög.
men snart tänkte jag gå och sova så jag är pigg imorgon när barnen vaknar! :)


Kommentarer
Postat av: morfar Lennart

Det var längesedan sidan blev uppkopplad



det är hög tid nu även om maten är tråkig



så måste man äta eller dricka,bit ihop nu



det känns säkert bättre så småningom jag vet



att det är svårt men lycka till ,kanske en



annan grej vore en trampcykel nåja skämt och



sido lycka till. Mvh Morfar L.S.

2011-04-02 @ 17:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback