MENINGSLÖST.

Livet känns halvt meningslöst just nu.
Det känns som att jag inte hinner med någonting och jag
är inte riktigt med i matchen..

Det känns som om jag inte hinner njuta och umgås med mina barn,
jag hinner inte med någonting här hemma..
Det känns som om jag bara jobbar, är på väg till och från jobb
och är helt slut efter jobbet och går och lägger mig direkt när jag kommer hem.

Hm. Är det såhär det ska vara?
Då jobbar jag ju inte ens 100%, utan 80..

Antar att jag varit ledig för länge för att komma ihåg hur det var typ.


Jag ska försöka vara bättre på att uppdatera, men jag prioriterar ju
hellre tid med mina barn än framför datorn när jag kommer hem från jobbet.


Kommentarer
Postat av: lennart S

Puss o kram Thowe,snart är våren här med allt



vad det innebär fågelsång,kajor som lever fan



men bit ihop nu snart kommer lönebeskedet,



då kommer det mesta att kännas bättre.



puss och kram på er mamma o pappa11

2011-01-18 @ 20:08:52
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Håll ut, snart kommer våren och då brukar saker och ting kännas lättare och bättre :)



Sv: Haha sås.. Det var en udda grej att få dille på :) Kunde du ställa dig och göra sås och bara äta sådär eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback