IM STILL ALIVE!

jag lever fortfarande, jag har inte gått under jorden.
Däremot sitter jag nästan aldrig vid datorn längre utan
surfar nästan bara runt på mobilen nu mer.

Och jag är fortfarande intresserad utav att veta hur fanken man
bloggar från en iphone.. men ingen tycks veta, eller jag har iallafall inte
fått något hjälpande svar..

Jag jobbar och sliter på dagarna iallafall,
jag kommer hem, äter middag, leker med mina fina
barn (om jag har tur),  umgås med fredde..
Sen är det middag och sovtime.. så ser mina dagar
mer eller mindre ut nu förtiden.. Usch så tråkigt.. Men men!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Prova att ändra redigeraren till den manuella när du ska skriva. Mer än så har jag inte kommit på ännu. Brukar själv bara sms/ mms blogga med min ajphön :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback