BRA FÖRSTA DAG!

Jag jobbade ju igår, det gick jättebra.
Dagen flöt på bra, trodde det skulle vara segt,
men icke.. det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra.

Dock saknade jag mina älsklingar när klockan hade passerat 18,
men ja, tiden gick ju fort så!
Fick klä lite skyltdockor och så, kul! :)

Emilia har blivit förkyld och haft 39 graders feber hela dagen,
varit supergnällig och vill mest bara sitta och mysa.
Det är så mysigt när hon är sjuk, för hon blir så kelsjuk! :)
Det var aldrig Wille!

Idag har jag varit ledig, min lediga dag.
och imorgon är jag också ledig, då har jag tagit
ledigt, ska på ett väldigt viktigt och stort läkarbesök imorgon.
Ingenting jag vill skriva här, ni som har lösen till min skyddade
blogg vet att jag skrivit om det tidigare. Jag är nervös!

Just jävlar, (ursäkta svordomen)..
Vi har varit duktiga idag och gjort dagens stora goda gärning..
Vi har varit iväg till Erikshjälpen och lämnat in två
smockfulla sopsäckar med barnkläder! Som bara legat
i förrådet och skräpat, sen har vi rensat ut lite annat som
vi ska lägga ut på blocket imorgon, har lagt upp lite grejer på tradera också..

Det hittar ni här:
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=918619&listtype=Auction


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback