SORRY.

Som vanligt får jag börja detta inlägg med att be om ursäkt.
Be om ursäkt för att det var så längesen jag skrev.
Men nu ska jag väl ta och försöka blogga dagligen igen! =)

Det har inte hänt så himla mycket sen sist jag skrev,
men lite har väl hänt iallafall..

- Freddes pappa har fyllt 50.

- Vi har varit på 50-årsfest i helgen.

- Jag har fått en kortison-nässpray samt avsvällande tabletter utskrivna,
för att se om min huvudvärk försvinner.

- Vi var och tittade på när min systerdotter spelade innebandy igår.

Ja, det är väl typ det som har hänt.. haha.. inte så roligt kanske..

Kommentarer
Postat av: Malinkaa

Vi kan ta en fika eller promenad någon dag om du har lust och har tråkigt? =) bara hojta till! KRam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback