NY DESIGN? HJÄLP SNÄLLA?!

Nu var det ju sådär längesen jag skrev igen.
Har ingen lust när bloggen ser ut som den gör,
ingenting stämmer ju.
Wille är ju absolut inte sådär liten längre och nu
finns ju Emilia också.. Men jag hittar ingen som kan tänkas hjälpa mig
med en ny look här på bloggen..Så då blir skrivandet lidande.

Barnen har precis varit förkylda och har åkt på en ny förkylning,
utan att ens hinna bli friska emellan, känns ju lagom kul.
Emilia har varit superledsen inatt och inte alls kommit till ro
och Wille näsa rinner värre än en kran. usch och fy!

Idag ska vi på sopp-lunch hos mamma och pappa iallafall.
Ska bli mysigt!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag kan hjälpa dig om du inte hittar någon bättre :)

Postat av: Anonym

Den blir ganska enkel då, typ som Noras (och kanske min haha)

2010-09-27 @ 21:34:37
URL: http://enannanhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback