VITT.

Så, nu tror jag att jag har tävlat klart för idag.
Det får räcka, kanske tävlar mer ikväll, imorgon eller efter helgen.

Imorse när vi vaknade här hemma så var det alldeles vitt ute,
vilket det fortfarande är, jag fick en sån julkänsla.
Har sån lust att åka in till stan och handla julklappar, så kände jag!
Eller baka lussebullar eller pepparkakor! haha

Både Wille och Emilia ligger för att sova en liten stund nu,
sen om jag fick välja så skulle jag önska
att Wille fick leka lite med mormor och morfar
så jag fick helgstäda lite här hemma.
Ni vet, det här vanliga.
Dammsuga, städa toaletten, plocka upp
allt från golv, torka golven osv..

Skulle även vilja storhandla idag, men jag tror det blir på
söndag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback