VÅR PROMENAD.

Idag blev det overall-premiär!


Jag, Wille och Emilia var ute och promenerade
eller ja, jag och Wille promenerade i 1 timme och 45 minuter.
Emilia åkte vagn, såg så gosigt ut där i vagnen,
med åkpåse och snuttefilt och allt.
Hon somnade när vi hade varit ute i fem minuter.

Jag och Wille gick och tittade på löven som
ramlat ner från träden, vi tittade på en hackspett
och ja, det var skönt att bara vara ute.

Vi var härligt rosiga om kinderna när vi kom hem!
Vi har käkat frukost och eftersom Wille har varit vaken sen
klockan 5 imorse så ligger han för att sova lite nu.

Jag funderar starkt på om jag också ska ta och lägga mig
en liten stund, börjar få huvudvärk känner jag.
Men jag ska nog hoppa in i en varm dusch först.
Sen får vi se hur det blir med sovandet för min del.

Undra vad vi ska hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAd e de för overall du har till wille?? Själv kör jag me didrikssons

2010-10-16 @ 15:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback