SPONTAN DAG!

Idag har det varit en lång dag.
Halv sju var vi hos mamma och pappa imorse,
där åt vi frukost, det var i princip det vi hann med.
Sen gick vi alla ut till bilen och åkte in mot stan
där min pappa skulle till ögonläkaren för en koll.

Jag, mamma och barnen åkte runt lite under tiden
pappa var där, vi åkte bland annat ut på djurgården och
tittade runt lite och fördrev tiden..

När pappa var klar ringde han och vi hämtade honom
och vi bestämde oss för att göra en liten utflykt,
till min farmor i Kolsva! Så 1½ timmes bilfärd senare var vi framme.

Kul att spontan-hälsa-på min fina farmor!
Wille var nöjd iallafall, han fick glass =)
Trots att det inte var lördag..
(ja, vi har lördagar som glass- och eventuellt godisdag).
Det är mycket, mycket sällan Wille äter godis,
han brukar få torkad frukt eller russin istället, kanske
några ostbågar eller chips istället.

Vi var hemma runt hm, halv 5 kanske?
Då fixade vi tacos här hemma och sen fick
Wille hoppa in i duschen och nu ligger han och sover
så sött..

Emilia har precis gått och lagt sig hon också.
Nu är det idol som gäller!

Kommentarer
Postat av: Ida - A princess diary ♥

Nu är vinnaren av GOODIEBAG-tävlingen utsedd! Kika in och se om det blev du :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback