SOVMORGON!

Idag är jag glad och lycklig trots min tunga huvudvärk.
Jag fick sovmorgon imorse!
Fredde drog till jobbet runt tio i sex, men vi andra i familjen
sov vidare till tjugo över sju. Helt otroligt.
Wille brukar inte sova så länge så jag blev positivt överraskad
när jag kollade på klockan..
Det var bara att kasta in sig i duschen, göra frukost till
Wille, ge Emilia mat, klä på barnen och sen gå mot dagis.

Tänk om alla mornar var så? :)

Under dagen idag har jag inte gjort någonting alls,
nyss fick jag ett ryck och dammsög hela lägenheten och plockade lite i
köket. Wille blev hämtad av mormor idag, så han är hos
dom och om jag får gissa så sitter han och tittar på pippi med morfar!

När Fredde slutar ska vi åka till barkarby en sväng,
vill försöka hitta en höstig/julig fin ljuslykta.
Undra om jag lyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback