SOLEN SKINER, ALLA ÄR GLADA.

Idag är en toppendag!
Jag känner det i hela kroppen.
Förutom mitt huvud som gör ont, men annars känns allt på topp!
Solen skiner, fåglarna kvittrar,
Wille tog sovmorgon till klockan 7, så det var ju kanon!
Toppenhumör var han på också.

Fredde är iväg och jobbar och Wille är hos farmor.
Jag sitter här, men ska alldeles strax börja fixa en grej inne
på Willes rum, Emilia ligger på sitt täcke på golvet och leker och
skrattar om vartannat, sötnosan!

Undra vad vi ska hitta på idag,
Wille ska på teater lite senare med mormor och kusinen Alexander,
roligt för honom, det tycker han nog är kul.

Jag, Fredde och Emilia kanske ska passa på att åka
till outlet och kolla lite?

Det tål att tänkas på..
Ha en superbra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh vad peppande att läsa ett sånt här glatt inlägg! :) Hoppas ni får en fantastisk dag!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback