SENARE.

Middagen var supergod och Wille har varit supermysig idag.
Speciellt nu på eftermiddagen och kvällen.

Jag och Fredde bestämde oss för att låta Wille
gå och lägga sig senare än vad han brukar göra.
Dvs klockan 18.. Så ikväll fick han vara vaken till 19.30.
Supertrött var han och somnade på stört.

Varken jag eller Fredde tror att någonting kommer visa sig
redan imorgon, utan det lär ta ett par dagar innan
han kanske sover lite längre på morgonen.

Men om vi har tur så kanske, jag gjorde iallafall klart
för honom nu ikväll att om det är mörkt ute när han vaknar imorgon
så får han ligga mellan mig och fredde imorgon och försöka sova lite till.
Han nickade och sa ja, men vi får väl se.

Jag vägrar iallafall gå upp innan klockan 6 iallafall.
Det är inte mänskligt och jag vägrar låta fredde gå upp
innan dess också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback