PANNKAKOR!

Vi har som sagt varit med fina Sabina och Lowelia idag!
Mysigt, satt och pratade och hade oss!
Det var på tok för längesen det skedde sist!

Sen gick jag och Emilia för att hämta hem Wille
från dagis.. Vi gick hem direkt och ja, har inte gjort
så mycket knop sen dess..

Wille hjälpte mig med att göra pannkakssmet och han hjälpte till
att äta upp pannkakorna också, min pannkakskille!

Efter middagen var det dusch och sen sovtime!
Han ligger och sover så sött så sött.

Emilia har blivit tokförkyld igen och snörvlar, nyser och hostar.
Usch, det lär inte bli någon rolig natt! Suck!
Hon har ju varit förkyld hur länge som helst nu,
det värsta är att hon aldrig blir frisk mellan förkylningarna heller,
utan hon blir tokförkyld innan hon ens blivit frisk.
Det här är tredje förkylningen på rad nu!

Kommentarer
Postat av: evamar

Sv: Tack och lycka till i nästa tävling!

Postat av: Nina♥

Hej :)



Du har vunnit i min bloggtävling om ett par örhängen. Grattis! Jag skickar hjärta&blad till dig om du vill ge mig din adress. Svara gärna så snart som möjligt så kommer örhängena till dig innom en vecka!



Hadetbra /Nina

2010-10-12 @ 22:21:56
URL: http://ninakaufmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback