ÖRONPROBLEM?

Nu känner jag att det är dags att knyta ihop säcken
och gå och lägga mig.

Jag har lovat Fredrik sovmorgon imorgon.
Jag är grymt trött och ja, nu är det dags att nanna kudde.

Jag hoppas natten inatt blir bättre än den föregående.
Funderar på om Emilia har ont i örat, hon tar sig för ena örat
och hon blir ledsen när man trycker på "örpluppen", men
bara på det vänstra örat, inte på det högra.
Och det är det vänstra örat hon tar sig för också.

Hon blir inte märkbart ledsen varje gång man lägger ner henne
på rygg, men ibland.

Nåja, vi får se hur det är imorgon helt enkelt.
Funderar på om jag ska ta en morgonpromenad med barnen
imorgon, men jag kan ju gärna inte gå ut hur tidigt som helst.
Jag får nog vänta tills runt klockan 7 iallafall, när
det börjar ljusna.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback