OROLIG NATT.

Natten har inte varit rolig.
Emilia har knappt sovit.
Hon har varit ledsen inatt.
Det har nog med förkylningen att göra.
Stackarn!

Wille vaknade übertidigt idag också, klockan 5 närmare bestämt.
Säg inte att han ska börja vakna så tidigt igen?
Det vore himla jobbigt faktiskt, när han väl har börjat
sova till 06.30 iallafall.

Idag är hela familjen hemma.
Fredde är hemma pga natten som har varit = inte mycket sömn.

Barnen sover just nu och när de vaknar hade jag tänkt gå ut
i skogen med dem och ta lite fina höstbilder.. Mys!

Jag ska ta och hoppa in i duschen iallafall och göra mig själv
i ordning så att jag är klar när barnen vaknar!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jobbigt att natten inte varit bra.. Hoppas barnen är snälla idag i alla fall :)



Vad jobbar Fredde med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback