NÅGOT SKRATTRETANDE!

Det är ju lite skrattretande.
Fredrik sa åt mig för 20 minuter sen att han såg på mig att
jag var trött och att jag borde gå och lägga mig. Hm..
Vem är det nu som ligger och sover i soffan som en liten gris?
Skrattretande var det ja!

Jag ska ta och packa skötväskan samt lägga fram kläder
barnen och jag ska ha på oss imorgon, sen ska jag ge emilia mat en
sista gång innan vi går och lägger oss.

Imorgon ska vi åka med Fredde när han åker till jobbet,
runt 6, då skjutsar han oss hem till min mamma och pappa
så ska vi följa med dem till sjukhuset, pappa ska dit och kolla
sina ögon.. Anledningen till att vi gör det är att de ska stänga av vattnet
är hemma och då är det ju ingen hit att sitta här..

Nej, packa skötväska var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback