MAMMAS.

Kvart över fem var klockan när Wille ropade på mig imorse.
Jag gick in till honom och sa samma sak som natten innan,
att nu är det mörkt ute och då måste man sova..

"sova nää" också pekade han på sin kudde..
"mammas"..
Vill du sova i mammas och pappas säng?
"jaa"..
Great, vi gick in och la oss och han somnade om på stört.

Mig gör det inget, han får gärna komma in sådär på morgonen,
bara han somnar om.. iallafall nu till en början, men det får
inte bli en alltför långrandig vana, för då blir vi väl aldrig av med honom.
hahaha..

Idag har jag varit på "hemligt uppdrag".. går att läsa om i den lösenordskyddade
bloggen..
Sen har jag, mamma och barnen varit i täby centrum och kikat runt.
Hittade två stycken ljuslyktor, röda!
Mysigt, höstigt och juligt =)

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Hm.. Har du bytt lösen på den skyddade bloggen eler har jag aldrig haft login till den? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback