FOTBOLL!

Idag har det inte blivit mycket bloggande.
Men det är för att vi har gjort saker hela tiden.

Vid halv 10 fick vi ett ryck,
klädde på barnen, ut till bilen och iväg
till Djursholms IP för att kolla på min systerdotter
som spelade fotbollscup, Oktoberpokalen..
De var semifinal och matchen började 10.40 och vi var några minuter
sena. Men det gjorde inget!

De vann semin med 1-0 och gick vidare till final.
Även den vann dem!
Härligt!

Efter matcherna åkte vi med min syster och hennes karl
till Sollentuna C och käkade lite mat och gick runt där litegrann.

Efter det åkte vi hem och spelade lite fotboll och tittade på pippi.
Båda barnen har duschat och fått välling och nu ligger iallafall
Wille och sover, Emilia ligger i sin säng och pratar för fullt!

Fredde bakar bröd och lagar mat och jag sitter här,
som den dåliga husmor jag är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback