DUMHETER!

Vi struntade i Veddesta utan åkte till Rotebro istället.
Gick på Willys och Coop extra.
Sen körde snälla mamma oss till Freddes jobb
och där väntade vi på Fredde tills han slutade.

Efter att han slutat åkte vi och köpte pizza som vi tog med oss hem,
men jag min klant tappade min bearnaisesås på parkeringen och ja,
nu vill jag inte ha pizza längre, den pizzan kan man inte äta utan bea.
Så är det bara..

Dumma, dumma jag!
Så nu är jag sur och grinig för att jag är hungrig
och har ont i huvudet istället.
Åh, jag HATAR mitt humör och mitt temperament.

Wille ligger iallafall för att sova och Emilia springer runt i sin
gåstol..

Kommentarer
Postat av: Nora

haha, hjärtat då! =(



Du får köpa hem nöd-bea!! =)

Postat av: thowe

nu har jag ätit pizzan iallafall, utan bea!

2010-10-19 @ 21:45:02
URL: http://thowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback