BROMMA BLOCKS = SUGER!

Idag har jag fixat om lite på Willes rum.
Det blev superbra och han märkte det själv också.
Jag hade flyttat på några hyllor osv..
Oj, sa han och pekade innan han skulle gå och lägga sig =)

Wille har ju varit först hos farmor och sen med mormor och kusin
Alexander på teater. Leoparden som tappade fläckarna eller vad den
hette, Wille hade tyckt att den var jätteintressant tydligen! kul!

Fredde har ju jobbat och när han kom hem så kom det
en köpare utav våran 22" tv vi hade lagt ut på blocket.
Så nu är den såld också, toppen och kanon!

Jag, Fredde och Emilia passade på att åka till Bromma blocks,
usch, jag åker inte dit igen, vilket skitcentrum.
Alla butiker gick in i varandra och ja, man gick igenom alla butiker när
man gick i stora gången, usch.
Tacka vet jag riktiga butiker, med fyra väggar och en igång!
Bromma Blocks = Aldrig mer.

Kommentarer
Postat av: SVENSKK

Var med och tävla om en bebisbok i min blogg:



http://svenskk.se/2010/10/08/tavling-i-samarbete-med-bebisboken/

2010-10-10 @ 11:03:43
URL: http://svenskk.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback