BRANDFARLIG.

Emilia sover och jag har precis druckit en kopp te.
Jag frös så förbannat så en kopp te gjorde gott!

Inte har jag dragit igång en tvätt heller..

När jag gick kom hem från att ha lämnat Wille imorse
så kom jag ju på att jag hade tänt två ljus i vardagsrummet,
det var ju tur att jag inte gick någon annanstans än hem
efter att jag lämnat honom.. Det doftade kanelbulle när jag kom hem
och då kom jag ju på att jag hade ljus tända. Smart!

Idag är det en riktig höstdag.
Regn imorse, nu strålande sol och blå himmel,
och det blåser ju nästan storm ute.

Sista dagen för Wille på dagis idag innan det är helg för
oss, eller ja, för honom iallafall.
Han är ju ledig på fredagar, så jag undrar vad vi ska hitta på
imorgon, jag tror minsann att vi ska gå ut i skogen och gå lite
och ta några fina höstkort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback