10000.

Idag har vi tagit det lugnt.
Vi har gått en promenad, en promenad
på drygt 10000 steg :)
Satan va ont i fötterna jag fick,
jag går helt knasigt med min högra fot
så det kändes som den skulle gå av den sista biten.

Vi gick hem till mamma och pappa, där käkade vi lunch.
Sen åkte vi på ett ärende och sen hem.
Väl hemma dammsög vi och sen hade vi fredagsmys.

Jag, Fredde och Wille käkade tacos och Emilia åt gröt! :)
Nu ligger barnen och sover, jag har tagit ett fotbad
och lagt en ansiktsmask och nu ere idol som gäller!


Kommentarer
Postat av: mormor/mamma/svärmor

10.000 steg, KANON!!!!! Härligt med fotbad och fredagsmys! Hoppas fötterna mår bättre i morgon!

2010-10-02 @ 01:55:48
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Nej jag tror inte det.. Då brukar det inte bli sådär runtom först, för att sen bli svullet. Plus att vi inte har mygg här längre, det är nog för kallt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback