TUSEN TACK.

Vilken eftermiddag.
Jag är helt slut eller mer slut än vad jag har varit
de senaste dagarna..
Jag hämtade ju hem Wille efter att han hade varit
hos mormor och morfar i två nätter och genast började han sätta
igång, han lyssnade inte för fem öre..

Vi skulle vara ute och åka lite pulka, men han åkte en gång nerför en backe,
sen drog han bara iväg och han lyssnade inte när jag sa åt honom att stanna
eller nånting.. Jag frågade honom varför han inte lyssnade.. Nej och ett hånflin fick jag till
svar, då orkade inte jag lägga ner mer energi på honom så då gick vi in.

Väl hemma har han sprungit fram och tillbaka, upp och ner.
Haft myror i brallan, kollat när fredde lagade mat, tagit tag i knivar och annat
han vet att han inte får ha osv..

Nej usch.
Tusen tack mormor och morfar för att ni har haft honom
i två nätter, det var välbehövligt..

Det är inte roligt att ha barn när man själv är dålig,
det är det faktiskt inte, man har inte tid att vila upp sig
själv som man kan göra när man är utan barn.

Nu har vi ätit middag, duschat och barnen sover.
Emilia ska iofs väckas strax, så att hon kan sova inatt!

Kommentarer
Postat av: ★Fam. Bus★

Superbra! Ser fram emot att få en bild på mejlen :)



kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback