TJEJ OCH STORA FÖTTER.

ADIDAS ADI RACER LOW BLACK

Mina gamla skor har sagt upp sig upptäckte jag får en vecka sen,
när jag var ute och gick och jag plötsligt blev blöt om hälen.
Det var ett litet hål i sulan på dem, så idag köpte jag nya.
Lika bra att köpa nya, annars får jag gå med blöta fötter i detta
blöta väder som det bjuds på!

Jag är supernöjd, mina fötter såg små ut i dem,
det var de mest positiva med dem! :)

Det är inte så roligt att vara tjej och ha storlek 43 1/3 i skostorlek.
Men dessa såg som jag sa precis små ut, så det var great!


Kommentarer
Postat av: Linda

såg att du vann parfymen , grattis !:D

Postat av: Britta Bloggar

Hej, nu är bambatävlingen hos mig avgjord! Kika in för att se om du vann! Passa på att vara med i mina andra tävlingar också! Dessutom kommer en ny tävling upp på fredag! Ha en fin kväll!

2010-11-22 @ 21:56:35
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback