SHOPPINGTUR.

Huvudvärken dunkar på!
Satans ont gör den iallafall,
jag måste ta mig två ipren om jag ska
överhuvudtaget överleva denna kväll!

Jag ska alldeles strax klä på mig och Emilia
och vi ska bege oss ut i kylan, närmare bestämt till
parkeringen.. För när Fredde kommer så ska vi åka
till IKEA och inhandla värmeljus och efter den lilla shoppingen
ska vi åka till SVEAS pizzeria i Kallhäll och köpa med oss pizza hem!

Åh va gott det ska bli!

Wille har det bra, han är hos mormor och morfar och har mys
med popcorn och grejer! :)

Kommentarer
Postat av: morfar lennart

Ta nu inte illa upp,men hur kan man åka till ikea ockh köpa ljus om man har huvudvärk,ett litet tips ge fa- i dessa stressaffärer och försök att koppla av i stället,detta är ett vad jag tror ett gott råd så kanske din huvudvärk släpper och framförallt nu om du lägger av med nässprutan,lycka till med fimpningen av nässprayen.Hoppas att det går bra för dig puss och kram Pappa L.Strand

2010-11-19 @ 21:25:39
Postat av: thowe

Men ljusen ligger ju precis innanför utgången, lätt handlat! Går ju inte igenom hela ikea för att köpa ljus bara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback