NÄSSPRAYSBEROENDE.

Jag har bestämt mig.
Jag bestämde mig igår.
Nu ska jag lägga ner nässprayen.
Jag tog min sista nässpray igår vid 7 på morgonen.

Jag är så sjukt trött på att ha denna huvudvärk dag ut och dag in.
Nu får det vara slut med det.

Jag har en kortison-nässpray som jag har tagit två ggr sen 7 igårmorse.
Den har jag tagit när jag känt att jag nästan fått panik över att känna mig kvävd.

Men sen hittade jag mina "sniffisar" från Thailand, som jag köpte när vi var där.
Ni vet, Vanheden i Jönssonligan går ju runt och sniffar på nåt då och då.
Sån är det jag också har, hur bra som helst. Min innehåller även en olja utav menthol
så den har jag använt 2 ggr inatt, duttat på lite under näsan och jag har inte känt mig
täppt nångång inatt, inte har jag huvudvärk heller! PERFEKT!

Nu är det bara att kämpa vidare, jag ska klara detta!
Att ha hållt på med nässpray i 8 år är inte bra.
Men nu ska jag bli fri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback