IDIOT!

Vi kom hem för ett tag sedan,
vi har varit hos barnens mormor och morfar
ett tag nu på eftermiddagen!

På vägen hem var det några unga grabbar, 11-15 år någonting
som lekte burken och hade sig, Wille tyckte de var jätteintressanta
och titta på så han stannade mitt ibland dem.

Helt plötsligt kommer en fotboll flygandes i full fart cirka 30 cm från
Willes huvud, varpå jag blir förbannad..

Jag: Men är du sjuk i huvudet eller? Det är ju för fan ett barn här?!
Han: Hmpf.
Jag: Vad hade du gjort om han hade fått bollen i huvudet?
Han: hm. inget
Jag: Hade han fått bollen i huvudet hade du inte bara gjort inget, det lovar jag.
Han: mm..
Jag: Du behöver inte vara uppkäftig bara för att alla dina kompisar är här,
tänk lite nästa gång istället!

Sen killen ifråga därifrån.

Idioter!
Tänk om Wille hade fått bollen i huvudet?
Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback