8½ ÅR.

Idag har jag och Fredrik varit tillsammans i 8½ år.
Det firade vi genom att skjutsa barnen till farmor och farfar
och vi själva åkte in till söder och gick på bio! :)

Det var längesen vi var på bio! Så det var mysigt att bara komma iväg vi två.
Vi såg The Social network, filmen om hur facebook skapades.
Inget jag skulle rekommendera att gå och se på bio,
skulle hellre vänta och köpa/hyra eller tanka ner den istället.
Men det var okej, men som sagt, vänta hellre tills den kommer ut och se den då.

Supermysig dag har vi haft!
Imorgon är det dags för vardagen att göra entré igen.
Förra veckan var ju hel-galen.
Fredde var hemma mycket eftersom både han, jag och emilia var risiga!

Däremot så är Fredde ledig nu, han är föräldraledig enda tills maj! :)
Jag har tagit semester, så vi är lediga hela december tillsammans!
DET är mysigt värre om något! :)

Kunna julbaka, julstöka samt handla julklappar tillsammans! :)


Kommentarer
Postat av: ★Fam. Bus★

Hejsan!



Det gör inget alls... De var min sambo som tyckte vi lika gärna kunde åkt o köpt en ny :)

Kram kram

Postat av: Mina två små hjärtan

Grattis du vann ett av barnförklädena i min utlottning :) Skicka adressuppgifter till min mail så skickar jag vinsten. (skriva gärna förkläde som ämne så jag kan sålla ut det ur skräpposten).



/Ida

2010-11-29 @ 09:30:25
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback