VÅRAN DAG!

Idag är det en ny dag och en ny vecka.
Wille är på dagis, Fredde är på jobbet.
Emilia sover i sin babysitter och jag sitter här
i soffan..

Idag har jag inte så mycket för mig förutom att
jag ska ta och flytta tvn från willes rum till vårt
sovrum, den har inte blivit flyttad därifrån än
sen vi böt rum, men idag ska den in i vårt sovrum.

Sen när Fredde kommer hem ska vi åka till IKEA
och köpa mörkläggningsrullgardiner (ja, det kan vara
det längsta ord jag någonsin skrivit faktiskt)..
För imorse vid 5 så var det så ljust inne i vårt sovrum
för att solen låg på i köket så att det knappt gick att sova,
så nu ska vi köpa såna till köket.. Vi måste ju ha sovrumsdörren
öppen dels för Willes skull för att han ska kunna komma in till oss och
för att vi ska kunna andas, blir ju så satans varmt om man har
dörren stängd..

Det är iallafall vad som händer i vårt liv idag.

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Ja, den var ganska stor.. men vi orkade inte stanna och kolla på att den skulle tändas helt. Barnen var trötta och gnälliga :P



Jag lägger ut receptet ikväll på muffinsena :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback