GLASS.

Just nu så är jag och Emilia ensamma hemma.
Wille är hos farmor och farfar, han ska sova där inatt,
så han fick åka dit när Fredde åkte till jobbet imorse.

När Fredde slutar jobba så tyckte jag att han pratade
om att åka in till Södermalm eller snarare fjällgatan och
äta glass. Mys!

Sen vet jag inte om vi skulle äta hos hans föräldrar ikväll.
Det tyckte jag också att jag hörde någonting om, men jag kan ju
ha hört fel.. =)

Annars händer väl inte så mycket.
Fredde jobbar, Wille går på dagis, Emilia växer
och jag slöar ;)


Kommentarer
Postat av: morfar

du har en jäkla otur för just idag så

har dom inventering i glasskiosken ha ha ha

puss o kram jag skojar bara var rädda om er.

2010-05-15 @ 12:02:04
Postat av: Emilie

Ja men absolut får du det! Jag mejlar över lösen på fb :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback