VASALOPPET!

Wille har inte kräkts sen igår morse vid 5-tiden.
Han är däremot dålig i magen fortfarande, men det hade kunnat vara
värre..

Idag har han ätit smörgåsrån och en rostad macka,
stackarn var jättehungrig.

Han har sovit bra inatt också.
Från 18-00..
Då kom han upp och hade bajsat, sen låg Fredde
och han och tittade på Teletubbies i vardagsrummet tills klockan var runt
01.45, då somnade Wille och sen sov han tills klockan 5..
Sen har han varit vaken och nu ligger han och ska sova igen.

Jag trodde jag skulle åka på magsjukan inatt, mådde så himla illa.
men icke, *peppar peppar*..
Jag klarade mig.. hittills iallafall..

Nu ska vi käka frukost och sen ska jag passa på att vädra medans
Wille sover och självklart ska vi titta på vasaloppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback