TELETUBBIES.

Trodde nästan allting skulle sätta igång igårkväll.
Det ilade i magen och gjorde småont hela tiden,
jag mådde konstigt också, nästan som om jag skulle va på väg
att bli sjuk, men icke.

Jag har sovit bra hela natten..
05.30 hörde jag hur dörren till Willes rum öppnades och ja,
han kom in och berättade glatt att han hade bajsat och att jag skulle
byta blöja på honom.. det var bara att masa sig upp..

Och nu sitter vi och tittar på de här förbannade Teletubbies sen 40 minuter tillbaks.
Nåväl, han sitter tyst och stilla så jag kan börja dagen på ett lugnt sätt.
Teletubbies är ganska bra ibland..
Men de hade gärna kunnat vänta en timme eller så, men men!

Kommentarer
Postat av: Lennart S

Hej på er familj Holmberg-Strand hoppas att

allt går bra för er när tilldragelsen blir

puss och kram till er alla tre



Morfar o mormor

2010-03-21 @ 17:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback