SKITDAG!

Det har varit en riktig skitdag idag.
Ingenting har känts bra.
Vet inte hur många gånger jag har grinat idag.
Usch, jag hatar såna här dagar.
Jävla skitdag! Skithormoner!

Ska försöka göra kvällen till den bättre iallafall,
vi ska äta god mat om en stund,
fläskfilé med pommes, bea och en smarrig sallad till,
sen är det dags för Wille att gå och lägga sig.

Då ska Fredde lägga det sista klinkret inne på lilltoan
och jag vet inte vad jag ska hitta på.
Vika lite tvätt kanske..

Ska skriva en lista på allt som ska göras innan
lillan kommer också..


Kommentarer
Postat av: morfar och pappa Lennart

Hoppas att det känns bättre nu med mat och

potatis i magen så att humöret är bättre

samt att du mår bra igen pussar o kramar

till er alla

Pappa och en stolt morfar.

2010-03-21 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback