LÄSKIGT!

Wille var jättehostig igårkväll.
Hostade ungefär var 5e minut och ja,
usch, det var synd om honom..
Han vaknade lite då och då och gnällde..
Men somnade fort om igen..

Sen vaknade han vid 21.30 och bara skrek
rakt ut i panik, verkligen panik.
Jag tog upp honom, han reagerade inte..
Han var helt hysterisk.. Han måste ha drömt något.
För han var inte vaken.
Jag gjorde en välling och ja, han
förstod inte ens hur han skulle hålla flaskan själv..
Han började snutta på handen som en bebis när jag
tog bort flaskan osv..

Det var jätteläskigt, kände inte alls igen honom och
har aldrig sett honom sådär..
Men efter ett tag lugnande han ner sig och han drack
vällingen och somnade om..

Sen har han sovit jättejättebra hela natten, inte
hostat någonting förrän vid 5 i 5.
Då hörde vi honom hosta första gången på hela natten
och 5 minuter senare kom han in tills oss!

Så hela familjen Holmberg/Strand är vakna nu.
Jag hade så ont i ryggen så jag kunde inte fortsätta sova
och varför Fredde inte sover, ja, det vet jag inte..


Kommentarer
Postat av: Tonylotte

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback