JÄVLA FÅGLAR!

Inatt har jag inte sovit speciellt bra.
Har vaknat flera hundra gånger känns det som pga
jävla kajor som är utanför och flyger omkring och för ett
jävla liv på nätterna, jag håller på att bli sinnessjuk!
Jag HATAR dem och de för bara liv på kvällar/nätter/tidiga mornar..

Wille är på dagis och Fredde är på jobbet.
Jag har slipat lite på väggen jag spacklade igår inne på
lill-toan. Jag är helt slut, mina händer skakar som aldrig förr
och ja, nu tänker inte jag göra nå mer förrän Fredde kommer hem
i eftermiddag, då får han hjälpa mig.

Om 2½ timme är det dags att hämta hem Wille från dagis.
Då ska vi hem så han får sova lite middag..

Så ser våran dag ut!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag aaaaavskyr fåglar som lever djävul när man ska sova!

Postat av: mamma/mormor

Åh,väntar på magbilden med spänning!!!!För snart finns ju ingen mage!!!!

2010-03-15 @ 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback