FÖRVÄRKAR.

Har inte sovit så bra inatt.
Eller jo, tills klockan blev 4 typ.
Sen dess har jag vaknat, somnat, vaknat, somnat
vid 5 imorse gav jag upp och gick upp och satte mig i soffan.
Strax därefter vaknade Wille och strax efter det vaknade Fredde.

Igår fick jag sjuka förvärkar.
Höll på och fixa inne på lill-toan och
helt plötsligt började jag få ont i magen och började må illa.
Fick flashbacks från förlossningen av hur riktiga värkar kändes.
Fick 5-6 stycken som höll i sig i typ 40 sekunder och kom med 5 minuters
mellanrum, usch.. trodde nästan att förlossningen hade satt igång.
Blev risig i magen också, men sen gick allt över och det var lugnt.

Idag är hon uppe vid revbenen hela tiden och sparkar och trycker
och har sig, skitjobbigt..

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja visst gör det ont!!! :( Fy alltså, nu kommer minnena tillbaka! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback