EXTREMT DUKTIGA JAG!

Idag har jag varit extremt duktig om jag får säga det själv.

Jag har:
-Vikt all tvätt
-Tvättat all tvätt
-Torktumlat all tvätt
-Städat toaletten
-Rensat avloppen
-Dammsugit hela lägenheten
-Skurat golv i kök och hall
-Tagit hand om disken
-Städat i köket
-Kört en diskmaskin
-Hämtat Wille på dagis
-Gått hem till mamma och pappa
-Varit och handlat litegrann

Nu straffar min rygg mig nåt så inåt helvete kan jag säga.
Kan knappt röra mig, usch va ont det gör.

Ska fixa nån middag till Wille om ett tag
och sen ska han nog få duscha och sen gå och sova.
Han är jättetrött sötnosen.

Kommentarer
Postat av: Neo.

duktiga du! =)

Postat av: Pappa L.S

Ta det lungt ta en Toy man behöver inte göra

allt på en gång du måste vara rädd om dig nu

pussar o kramar till er alla.



2010-03-22 @ 19:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback