BESLUT!

Läkarbesöket gick jättebra och äntligen kan jag andas ut
och känna mig trygg och njuta utav sista tiden utav graviditeten.

Det blir en planerad igångsättning med ett snittkontrakt.
Dvs om jag känner att det inte går eller att jag inte vill
fortsätta föda vaginalt när förlossningen är igång så kan jag säga
ifrån och de får snitta mig istället.

Den 30/3 är det dags för en igångsättning.
Bara 19 dagar kvar! Herregud, det är ju jättesnart!
Nu ska jag se till att njuta den sista tiden och mysa
med Wille så mycket jag bara kan, för snart är det ju
en till som ska ha uppmärksamhet.

Jag ska gå och lägga mig nu. Är så himla trött hela tiden.
Jag längtar efter att få krypa ner under täcket.

Fredde åkte på magsjukan inatt, så han har sovit ute på en madrass
i vardagsrummet inatt och ska göra det inatt också.
Jag ber till gudarna att jag slipper få skiten och spritar händerna
hela tiden och så har jag ätit vitpepparkorn idag..

Sen hoppas jag att Wille klarar sig också, han har ju precis varit dålig,
så han behöver gärna inte få skiten igen!!

Kommentarer
Postat av: malin

Det låter ju jättebra.. :)

2010-03-12 @ 08:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback