ÅTERBESÖK PÅ KS!

Wille är frisk nu och är på dagis.
Fredde mår bra och är på jobbet.
Jag sitter hemma och njuter av tystnaden och att
kunna vistat hemma i lägenheten.. Jag tror de är klara
med stamrenoveringen nu!

För två timmar sen bredspacklade jag en vägg i
badrummet och jag tänker då aldrig mer göra om det,
inte som höggravid.. Fy va jobbigt det var!
Men nu är det gjort! Skönt!

Idag ska vi tillbaks till läkaren på KS för att
besluta förlossningssätt.

Jag har iallafall bestämt mig.
Jag har bestämt mig för att
försöka mig på en planerad igångsättning med vissa krav.
Kan läkaren inte garantera att kraven uppfylls så skiter jag i
det så får han helt enkelt ge mig en snitt-tid.
Det är krav som gör att jag kan känna mig trygg och säker i min förlossning.

Vi får se vad han säger.
Spännande!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det går att lösa så du får en bra förlossning m igångsättning. Håller tummarna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback