HELDAG!

Idag har det varit en heldag för Wille, Emilia och mig.
Vid 9 imorse åkte vi till mormor och morfar och var där till
halv 1 ungefär, då åkte vi till coopan och mötte upp farmor där.
Handlade lite och sen gick vi hem till farmor och farfar och var där hela dagen,
när fredde kom dit så käkade vi och sen åkte vi hem.
Wille är nog helnöjd efter att ha lekt hela eftermiddagen med farmor..
Lite lek fick han ju med farfar också :)

Fredde ligger och sover på soffan, wille och emilia sover också,
det är bara jag vaken i denna familj.. Lugnt och skönt med andra ord.
Men jag ska nog ta och gå in och lägga mig i sängen om en stund,
är sjukt trött och har så varit hela dagen.

tack för idag:
Mormor, Morfar, Farmor och Farfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback