ÄNDRADE PLANER!

Det blev aldrig något bvc-besök idag!
Jag skippade det, vi skulle dit för att bvc-sköterskan
skulle titta till Emilias navel som har varit lite inflammerad
och röd men den ser jättebra ut nu så, jag avbokade tiden.
Hade ingen ork eller lust att ge mig ut heller så.
Dessutom har jag haft en djävulsk huvudvärk hela dagen.

Mamma kom och lånade Wille runt halv 4 och de kom tillbaks
vid 18. De hade gått, gått, gått och gått.
Superduktig kille!
Inte hade de vagnen med sig heller, så han var bra trött när han kom hem.
En dusch och en välling senare så sov han som en gris! =)

Nu ska vi strax äta middag,
idag blir det klyftpotatis och kycklingfilé och såklart
någon god sås till! Smarrigt värre!


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Tack, för "lånet" av Wille!!! Vi hade supermysigt tillsammans!! Vi gick från Hjortronvägen till Ekhammarskolan, förbi UBG, till OK där vi åt korv och drack, vidare mot Sylta (mittemot gamla posthuset) tittade vi på fåren,till nya fiket där Wille åt glass och satt på "första parkett", fick se tåg,bussar,Mc,långtradare m.m.Sen en mysig promenad genom skogen hem. Willes lastbil han drog blev en sopbil på vägen hem!! Tack Wille!!! Roligt var det!!! Kram mormor

2010-06-03 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback