MIN DAG.

Idag har jag ju som sagt jobbat 12-18.
Var riktigt segt en solig dag som denna,
men jag pinade mig igenom den och det var ju bra!

Har inte haft nån huvudvärk sen i onsdags, men idag kom
den tillbaks med besked.. Har haft superont i huvudet sen 15 ungefär.
Tog två ipren och de hjälpte ett inte smack..
Så här sitter jag fortfarande med en djävulsk huvudvärk.

Imorgon ska jag jobba 12-17, kommer nog bli lika segt som idag,
men som sagt är det bara att härda ut, man får tänka på pengarna.
Hoppas jag slipper huvudvärk från det att jag vaknar bara.
Ska ta två citodon vid läggdags, de har hjälpt de andra dagarna iallafall.

Till middag åt vi grillad fläskkarré med pommes.
sen till efterrätt åt vi jordgubbar och hallon med grädde.
Gott värre..

Nu är det alldeles strax dags att gå och sova!

Och våra barn har haft det superbra hos farmor och farfar idag!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback