=(

Mår inge bra alls idag.
Har sådär sjukt ont i huvudet, ont i halsen, hostar
och tappar rösten titt som tätt..

Det blir inget jobb för min del, skittråkigt för jag förlorar
pengar på det samt att jag inte får jobba, jag märkte igår
hur mycket jag har saknat kundkontakten, tycker det är jätteroligt
att ta hand om kunder, det har jag verkligen saknat..

Men huvudvärken stoppar mig, det hade varit en sak om någon tablett i världen
hade tagit bort huvudvärken, men ingen tablett jag har provat tar bort den.
Är så sjukt jävla trött på den här huvudvärken så att det är äckligt åt det.

Imorgon ska jag till Vårdcentralen och jag kommer KRÄVA en remiss för att
göra en röntgen utav huvudet, för jag vill fastställa att inget står fel där inne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback