STILL SICK!

Helgen har bestått utav att vi bara har varit hemma.
Jag har varit sjuk och mest legat i soffan hela helgen.
Trodde jag skulle jobba idag, men gav upp den tanken när
jag vaknade med huvudvärk imorse.. Då är det bättre att jag är hemma
idag och imorgon när jag är ledig och sen satsar på att jobba på onsdag istället!
Då kanske hostan har försvunnit lite mer också..

Det bara rosslar när jag hostar, känns lite halvläskigt,
men det är nog ingen fara!

Så idag blir det en hemmadag med slötittande på tv och bara vila vila vila.

Kommentarer
Postat av: Richardzara

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback