HEMMA.

Igår jobbade jag ju som sagt.
Men kände redan på bussen på väg till jobbet att
det var ett misstag att åka dit, men jag bet ihop och jobbade mina timmar.
När jag sen slutade vid 20 var jag helt död..
Mådde så himla dåligt..

Idag var det meningen att jag skulle jobba, men min kropp säger ifrån.
Eller ja just nu är det min förkylning som gör att kroppen säger ifrån.
Mår inge bra alls idag och jag får bita i det sura äpplet..
Kommer förlora galet med pengar men igår mådde jag så dåligt att jag
fick sitta ner i kassan den sista timmen..

Men jag hoppas, hoppas verkligen att jag kan jobba imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Corneliusmaiken

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback