NY VECKA OCH HÅRFÄRGNING!

Sen har jag gått in i vecka 35 också.
Nu är det inte lång tid kvar! =)
Kul!

Men nu börjar det kännas att man är höggravid.
Allt känns jobbigt och tungt.
Blir kissnödig så fort jag tar ett steg efter att jag precis
har varit och kissat.
Lillans armar och ben sveper liksom över magen och
orsakar mycket klagande och ryckningar för att det gör ont.
Det trycker förbannat mycket neråt när jag står och går för länge.

Men nog längtar vi himla mycket efter henne iallafall =)

Just nu sitter jag och färgar håret också,
mörkbrunt! =)
Hoppas det blir bra, det får jag se om bara en liten stund,
för jag ska alldeles strax skölja ur färgen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Inte länge kvar nu Thowe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback