MÅNDAG!

Idag är det måndag och ny vecka väntar framför en.
Jag har ont i halsen, jag får se under dagen hur det utvecklar sig.
Har haft ont sen igår. Men det gör bara ondare och ondare.

Idag ska jag bara vila och vila.
Sover så himla dåligt på nätterna nu.
Jag vaknar och är kissnödig, går upp och kissar en gång per natt
(vilket inte är så jobbigt), men sen vaknar jag av att lillan bökar
och sparkar och lever rövare i magen och det är jobbigt, för då vaknar jag som
sagt och vänder ofta på mig och när jag vänder på mig får jag så himla ont i
blygdbenet så jag vet knappt vart jag ska ta vägen..

Och när jag håller på att röra på mig för mycket så vaknar
Fredde och då ska han röra på sig och vrida och vända på sig
och sen håller det på sådär.. usch!
Får knappt sova nånting.

Igår eftermiddag somnade jag på soffan och jag har nog aldrig sovit
så djupt utan att ligga i sängen nångång, jag var helt slut!

Ikväll är det föräldramöte på dagis också mellan 17.30-18.30.
Då ska Wille vara hos farmor och farfar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback