ALLA HJÄRTANS DAG!

Idag är det alla hjärtans dag!
Jag fick sovmorgon då Wille fick åka till farmor och
Fredde skjutsade sin pappa till Uppsala imorse.

När de kom hem fick jag två jättefina röda rosor utav dem!
Sötnosar!

Wille hade köpt kalsonger till pappa och jag hade köpt örngott
som det stod jag älskar dig på till fredde =) hihi

Idag ska vi inte göra så himla mycket.
Mest ta det lugnt och bara vara.
Kanske kan vi gå på en promenad sen om min kropp
tillåter det. Det börjar bli riktigt jobbigt att gå nu, speciellt
med min foglossning i blygdbenet. Imorse tog det mig 10 minuter
att bara vända på mig i sängen, sen tog det ytterligare 5 minuter innan jag var i
stående position brevid sängen, det är inte kul att ha så ont!

Och mamma, det är jättejätte svårt att ta en bra bild på naglarna,
hade jag kunnat så hade jag gjort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback