TRÅÅÅKIGT!

Jag börjar ångra mitt val av att inte åka
till uppsala och fira in det nya året med min syster och hennes familj.

Jag har nog aldrig haft en tråkigare nyårsafton faktiskt.
Jag är rastlös och ja, har som sagt jättetråkigt..

Men både jag och Fredde är ju som jag skrev igår dåliga.
Vi hostar och har oss båda två, känner oss hängiga så fort
vi inte har ipren i kroppen, så det var nog ett bra val att stanna hemma.

Men åååååh va tråkigt jag har!



Men iallafall, gott nytt år mina nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Morfar Lennart

Hej på er i sjukstugan hoppas på en snar



bättring och smitta inte ner eran härliga



"EMIL" GOTT NyTT ÅR på er önskar vi i



K-ängen

2010-12-31 @ 23:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback