EN UPDATE!

Nu förtiden kollar jag mest det jag vill kolla
i min Iphone och därför blir bloggen lidande, tyvärr.
Den vill inte heller samarbeta med mig, jag har försökt
skriva inlägg från den, men den vägrar!

Någon vänlig skäl som vill hjälpa mig och säga hur man gör?

Vi har haft en underbar lugn och skön jul iallafall.
Både barnen och vi har fått toppenjulklappar! :)

Jag jobbade annandagen, grymt mycket att göra,
men roligt, det är vid såna tillfällen det verkligen är roligt att jobba!

Vi har även fått hem en målsägandekopia på polisanmälan
och gubben är skäligen misstänkt för olaga hot..
Så vi får väl se vart det leder!

Det var vad som hänt i våra liv på sistone! :)

Emilia lärde sig krypa helt och hållet, alltså hon har ju hasat sig fram tidigare,
men dagen innan julafton lärde hon sig både krypa och ställa sig upp!!

Så nu är det absolut inget lugn här hemma, man kan inte ens lämna henne
för att till exempel gå på toa, för då har hon ställt sig upp mot något när man
kommer tillbaks, men hon är inte alltför duktig på att ta sig ner från stående än,
så några gråt och dunkar om dagen blir det..

Vår stora tjej!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback